1 Kasım 2009 Pazar

SENİ HİSSETMEKSE YAŞAMAK



Seni hissetmekse yaşamak,
Yanımda olmasan da
Seni düşünmekse ve özlemekse, yaşamak,
Her yudum suyu sen diye içiyorsam,
Aldığım her nefesi sen diye alıyorsam,
Elime aldığım her çiçek, her kalem,
Her kitap, kısacası elimin dokunduğu
Canlı cansız her şeye,
Senin ellerin diye dokunuyorsam,
Ben seni yaşıyorum…..



Yağan yağmurun bedenimi ıslatması ise yaşamak
Ben seni yaşıyorum,
İçinde sevgi, özlem, aşk, güven ve dostluk geçen,
Her şarkı, her türkü, her roman ve her şiirde,
Gözlerimden yaşlar boşanması ise yaşamak
Ben seni yaşıyorum…...



Genellikle bölük pörçük uykuların ardından,
Çevremdeki her şeyde seni bulmaksa yaşamak,
Hani bende keşfettiğin İNAT var ya,
Tüm şans ve şanssızlıklarıma inat,
Ben seni yaşıyorum...



Ve bana yakıştırdığından
Fazlasına sahip olduğun şu inadın yüzünden
Selam vermediğin uzun günler geçse de
Hatta selam vermeden, hatır somadan
Sorguya çektiğin hallerini bilerek
Ve tüm bunlara rağmen seni sevmekse yaşamak
Ben seni yaşıyorum...


Peki, ben yaşıyor muyum?
Bilmiyorum...
Hatice AK

Hiç yorum yok: